Sorgcafé efterår 2024

Har du mistet din livsledsager?

Er dit liv fuldstændig forandret og svært at komme videre med?

Så kan vi tilbyde nogen at være sammen med og dele sorg og smerte og
livsforandring med. Det er ofte den måde, man kommer videre på.

Sammen vil vi lytte til hinandens erfaringer, være i det, som ikke er let at
være i, – men vi kan give hinanden en hånd ved at stå sammen.

Grupperne ledes af sognepræst Anna-Marie Sloth og sognepræst Susanne Troelsgaard.
Hvis du er interesseret i at høre mere om at være med i sorggruppen eller ønsker at deltage, så er du velkommen til at ringe til
Anna-Marie på tlf. 22 74 15 52 eller
Susanne på tlf. 29 62 35 46

Alle er velkomne!

Ny sorggruppe for unge mellem ca. 15 og 25 år i Thy og på Mors, som har mistet en forælder eller søskende.

Når man har mistet et nært familiemedlem, kan det føles som om man er alene i verden. Man vil ikke gøre de andre i familien ked af det og vennerne har svært ved at forstå, hvad du går igennem. Det kan være en udfordring at finde fodfæste i livet igen.

I sorggruppen for unge tror vi på, at vi sammen kan rykke os. Vi kan være nok så forskellige og have mistet på forskellig vis, men vi har vores sorg tilfælles. Derfor forstår vi hinanden nogle gange bedre end vennerne.

Sorggruppen henvender sig til unge mellem ca. 15 og 25 år i Thy og på Mors, som har mistet en forælder eller søskende.

Vi mødes 8 torsdage i oktober 2024 til januar 2025, i ulige uger kl. 16 – 18 i Thisted Kirkecenter 1. sal, Vestergade 10, 7700 Thisted.

Datoerne er:

10. okt. – 24. okt. – 7. nov. – 21. nov. –  5. dec. – 19. dec. – 16. jan. – 30. jan.

For mere info og tilmelding, skriv eller ring til sorggruppeleder Benne Holwerda, sognepræst ved Thisted Kirke.
Mail: betho@km.dk
Tlf.: 29 36 18 40

“Meget hurtigt lod folk som om, alt er som det plejer, men hjemme hos os plejer far ikke at være død”. – Mads, 17 år, tidl. deltager i sorggruppen.

“Jeg havde aldrig troet, at der var nogen, der kunne forstå mig, men det du sagde dér var spot on!”. – Celina, 21 år, tidl. deltager i sorggruppen.

Grupperne mødes i Nykøbing kirkecenter, Kirkegade 2, Nykøbing Mors
Følgende datoer :