Alle kirker synger

Projektet omkring salmesang, kirke og fællesskab, som vi kaldte “Alle Kirker Synger”, blev en stor succes! Det har været afløst af “Sang og Musik i Kirkerner” Det er længe siden vi sidst har kunnet samles til disse aftner – men nu genopstår vi som “Alle Kirker Synger”

Vi synger salmer. Hver gang mindst to nye salmer, nye melodier til kendte salmer, eller ny tekst til kendt salmemelodi. Målet er at nå rundt til alle kirker på øen, med 1 -1½ times sang- og musik, hver måned. Så vidt muligt, spilles musikken på andet instrument end orgel – gerne på flere instrumenter. Nogle gange vil der være solister i kirken. Nyd musikken, prøv akustikken. Der bydes der på en forfriskning, efter vi har sunget. Disse aftner er for alle, og der tages ikke entré.

Man kan læse mere om projektet og følge med i nyheder på Facebook-siden: Alle Kirker Synger

Kommende arrangementer

Alle kl. 19:00 – 21:00